Pentru informații ne puteți contacta telefonic sau pe WhatsApp 0761 075 039

Politica de retur

Valoarea minima a unei pozitii de retur trebuie sa fie de 100 lei net Marfa comandata din cataloage poate fi returnata in decursul a 6 luni de la data livrarii ei la client percepandu-se taxa de transport de 100 lei la care se adauga si taxe de retur/depozitare astfel:

    In primele 14 zile taxa de retur este de 15% din valoarea marfii returnate

    Intre 14 zile si 30 zile, se va lua in calcul o taxa de retur de 20% din valoarea marfii returnate

    In cazul marfii mai vechi de 1 luni nu se accepta returul acesteia

    Nu este acceptatata returnarea articolelor speciale sau originale ,este obligatorie contactarea furnizorului inainte de comanda.

    Marfa, precum si ambalajul, trebuie sa nu prezinte nicio urma de deteriorare. In cazul constatarii unei deteriorari ale ambalajului original, sau a marfii, returul va fi refuzat. In acest caz, costurile de retur vor fi imputate clientului. Unitatile de ambalaj deteriorate nu vor fi acceptate.

    Retururile trebuie inregistrate in webshop. Daca nu exista posibilitatea inregistrari returului in webshop, va rugam sa va adresati departamentului relatii clienti Granit, in vederea efectuarii unei solicitari de retur manuale. Inregistrarile de retur manual presupun aplicarea unei taxe de procesare de 50 lei. Nu se vor procesa retururile pentru marfa care nu este insotita de formularul de retur.

    Clientul trebuie sa mentioneze in scris, pe dovada de livrare a firmei de expeditie, deteriorarile generate in urma transportului. Daca clientul observa orice fel de deteriorare, acesta are obligatia de a pastra marfa, pana la sosirea firmei de expeditie si pana la efectuarea evaluarii, la fata locului. Daca clientul va returna articolul deteriorat, fara o notificare in prealabil a firmei de expeditie, firma de transport va respinge prejudiciul si nu isi va asuma nicio raspundere. Deteriorarile rezultate in urma transportului vor putea fi prelucrate, doar in situatia in care acestea au fost reclamate, la termen, a doua zi dupa livrare. Pentru livrarile efectuate in cursul zilelor de vineri se vor putea face reclamatiile lunea pana la ora 12

Pentru alte informatii legate de returul produselor aveti posibilitatea transmiterii unei solicitari pe adresa de e-mail contact;Tel: 0737035395 Tel: 0737035391

E-mail: magman_piese@yahoo.com